HTML

Magyar szürreál

Mindennapi kis magyar szürrealizmus. Ámulj-bámulj, mint Alice Csodaországban. Van még egy hasonlóan bizarr, szürreális, eszement ország e világban? Itt minden a feje tetején áll. Ami logikus lenne, azt letagadjuk, elvetjük, eltöröljük. Ami bénázás, susmusolás, gagyizás azt törvénybe iktatjuk. Lásd a blogot.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nyitó bejegyzés

2009.03.04. 14:11 BGYCS

Csapjunk bele. Azért inditottam eme blogot, hogy lejegyezzem amiként folytak az események szegény kis országunkban.

Magamról? Negyvenesként nem vagyok öreg, de már fiatal sem (habár tipikus magyar jelenségként, 1-2 évvel idősebb, gerontomán polgártársaim nagy előszeretettel üvöltve, letegezve "fiatalember"-eznek engem. Gondolom valami erkölcsi előnyt igyekeznek szerezni ezáltal. Szintén helyi sajátosság, fogjuk fel igy...) Sokszor voltam külföldön munka, tanulás miatt. Nyaralni? Egy kezemen meg tudom számolni hányszor. Oklevelek, diplomák, nyelvviszga, stb. lehet velük kártyázni annyi van. Ja, és van munkám.

18 éves korom óta, mióta elköltöztem otthonról küzdök a jobb életért. Ki tudja, lehet hiába. Az előbbiekből látszik, Kuncze mester jelöltje lehetek a ciántablettára... Az eddig befizetett adómból több miniszteri Audi lizingje kijön, tehát nem biztos hogy engem kellene előrevenni a sorban mikor a pirulákat osztja a vén tetű.

Na, ennyi magamról meg inditásnak. Folyt. köv.

Szólj hozzá!

Címkék: cián szürreális nyitó bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://kismagyarszur.blog.hu/api/trackback/id/tr86980452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása